2016. április 13., szerda






Budapesti tavasz...

Egy férfi szemével..

Budapest...


Ma a telefonom töltőjének mazdagja ( PoszaRobi ne kapj agybajt ) helyett újat kellett vennem.


Elindultam a belvárosban.


Megvan az üzlet, elmondani és megkapni egy pillanat műve volt.


A számlatömböt előkeríteni már nem ment ilyen gyorsan..


Percek teltek bele...


És a toll... 


Na az aztán végképp nem volt sehol..


Kíváncsi voltam , mi lesz most, a percek csak teltek... aztán újra csak teltek..


És végül toll is lett.


Azt hittem minden akadály elhárult..


Ekkor az amúgy kedves, középkorúnál fiatalabbnak mondható férfi eladó a kezembe nyomta a tollat és felém fordította a számlát, hogy legyek szíves...


Beírtam hát a cégem adatait...


Újabb meglepetés.. még mindig nem végeztem.


Mutatta, hogy írjam tovább is a számlát és mondta, hogy ő nem látja szemüveg nélkül.

Ekkor már azt hittem kandi-kamera... és mosolyogtam magamban, szolgálatkészen kitöltve a számlát.


Áfás számla lévén ő mondta a százalékokat , én pedig írtam mint a tollbamondást.


A végén konstatáltuk a jól végzett munkát, ( mindketten megdolgoztunk a jussunkért.. én a töltőért, ő az áráért..) a nekem járó példányt már egyedül is ki tudta tépni.


És ekkor újabb meglepetés.. !!


Cseppet sem tolakodóan (de tényleg !!) megállapította, hogy gyönyörű a körmöm..


Magam is ránéztem a két hete egyszerű lakkal halvány matt rózsaszínre kilakkozott és a szokásosnál sokkal rövidebbre vágott körmömre, mint akinek le kell ellenőriznie ezt a megállapítást..


Közben a férfi valóban nem tolakodóan , elpanaszolta, hogy sok nő műkörmöt csináltat (én a műkörömnyi hosszú saját körmömet sokszor azért rövidítem picit, hogy ne nézzék műkörömnek) és azt össze vissza keni mindenféle csillogó izével..


...Magamban egyet kellett értenem vele, de nem szólaltam meg mert éreztem, hogy folytatás is lesz.


És lett...


Folytatta.. hogy mikor szórakozni megy, a fehér öltözete színmintákkal tarkított lesz mert a nők a túlzásokba esve magukra kent festékálarcot maszatolják mindenfelé.. és hogy miért van ez, mikor a női természetesség szép...


Nem a csillogó villogó műszempilla.. műköröm.. folytathatnánk a sort.. teszi széppé..Sőt ... !


Idáig jutott.


Én már nem gyanakodtam a kandi kamerára, csak nem értettem mivel érdemeltem ki ezt az amúgy véleményemmel egyező monológot


Azon morfondíroztam egy pillanatra, hogy mennyire reménytelen lehet ez, ha nekem kell ezt elmondania, akit először és utoljára lát..


Szóval Hölgyek 

..A kevesebb több..


És csak természetesen..


És az aki szép az reggel is szép..


Tavasszal meg minden még szebb :)


És jó lenne, ha ezt minden ember, minden nő tudná és elhinné magáról... 


Aki nem hiszi keressen meg.


Elhitetem vele :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése