2023. június 24., szombat

Június 24

 



Június 24

Sokáig azt hittem, hogy ez a nap “csak” a napforduló napja

Szent Iván éjjele,  a legrövidebb éjszaka ( ami leginkább előbb van ténylegesen) ünnepe

Aztán lett egy nagyon fontos “Iván bácsi” az életemben aki már fentről ünnepel velem de amíg élek nem felejtem és örökre hálás vagyok és maradok neki az életemért..

És van egy Vámos Magda . “A” Vámos Magda

Akinek a nevét sokkal előbb megtanultam, minthogy személyesen megismerhettem volna.

De a személyes megismerés is eljött és ma újra születésnapja van 

Drága Magda!

Nagyon boldog születésnapot kívánok !

És néhány fotó.. ami millió emléket idéz  köztük egy néhány évvel ezelőtti születésnapi tortát is :)

Sok szeretettel Ölellek ❤️















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése