2023. június 19., hétfő

Terra Natura … az igazi ❤️

A kedvenc szoknyám..

Ez ami a fotón van..

A második fotón is ugyanaz a szoknya van , a különbség a közben eltelt 13 év

De a szoknya állandó

Ezért fontos az anyag..

És elnyűhetetlen a pamut csipke is..

És lehet ez a szoknya más derékkal is.. ha esetleg az merült fel benned, hogy hogy ér össze rajtad majd 13 év múlva :)

..volt  mikor én sem húztam fel egészen a cipzárt ;)

De a természetes anyag enged is

Mindent..

Kibír mindent..

Bennünket is..

Az éveinket is :)

És mindig lehet belőle valami..

Emlékszem amikor egy lakodalom másnap reggelén megláttam hogy régi vászon terítő van az asztalon..

Közben mindenki (a nem annyira szűk család aki még másnap reggel is ott ébredt) készült a reggelihez vagy épp a kávéja  kortyolgatására

Féltem mi lesz ha leöntik.. mert tudom mindent kibír, de mi van ha pont most kerül rá valami kimoshatatlan..

Határozott mozdulattal felálltam és megkértem mindenkit hogy emelje fel a tányért poharat bögrét.. vagy amije van 

Magam is meglepődtem a határozottságomon..

Ők is, mert mindenki szó nélkül engedelmeskedett

Levettem a terítőt az asztalról és amikor már biztonságban tudtam, akkor adtam csak magyarázatot a meglepett rokonságnak

Hogy ez kincs !!!

Abrosz meg került másik

A kincs pedig azóta is az enyém

És szerencsém volt mert még egy zsáknyit kaptam mellé ajándékba :) 🙏

Szóval ilyen az igazi természetes anyag

Amiből ez a szoknya is készült :)

..és készül újra !!

Rendelhető méretre 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése